skip to Main Content

Forums Fóra Seznamka Studentka hledá doprovod na své první swingers

  • Toto téma obsahuje celkem 18 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel a poslední změna proběhla .
Aktuálně je na stránce zobrazeno 15 příspěvků - 1. až 15. (celkem z 19)
  • Autor
    Příspěvky
  • #5662 Odpovědět
    Eve

      Ahoj, jsem studentka a ráda bych (až mi skončí zkouškové) zašla na svoje první swingers. Hledám zde kamaráda/kamarádku/pár, který by mi ukázal, co a jak:)

      O mně: Dlouhé blond vlasy, modré oči, sportovní postava, 170cm, 20 let, bisexuálka.

      #5666 Odpovědět
      Jirka z P4

        Ahoj, Evo, rád s tebou půjdu pokud bys měla zájem o 32letého architekta a sportovce.

        #5665 Odpovědět
        Erik

          Krásný večer. Tak jsi Eve našla co jsi hledala. Chodím na Swingers už nějaký ty roky, s doprovodem, sám, ale i ve skupině několika párů. Budu rád pokud napíšeš a domluvíme podrobnosti.

          hdmcpraha @ seznam.cz

          #5671 Odpovědět
          Pavel

            Ahoj,

            pokud bys měla zájem jít s někým, kdo má s tímto klubem zkušenosti, nabízím ti svůj doprovod. Je mi 26 let, sportovní postava, 185cm. Do ničeho nikoho nenutím, můžeme strávit příjemný večer tak, jak ti to bude vyhovovat.

            #5670 Odpovědět
            David

              sem 192 cm vysoky a velky jsem vsude .. sympatak 33 podnikam

               

              #5685 Odpovědět
              Pavel

                To je zvlastni, tady se furt nabizi urostli vysportovani muzi/kluci, ale za ty leta pravidelnych navstev bych takovych napocital na prstech jedne ruky.  😀

                #5687 Odpovědět
                Michal