skip to Main Content

Forums Fóra Seznamka dnes večer

  • Toto téma obsahuje celkem 10 odpovědí. Do diskuze (1 diskutující) se naposledy zapojil uživatel a poslední změna proběhla .
Aktuálně je na stránce zobrazeno 11 příspěvků - 1. až 11. (celkem z 11)
  • Autor
    Příspěvky
  • #6602 Odpovědět
    Pety

      Ahoj, hledám parťáka sympaťáka na dnešní večer. Jsem štíhlá drobná brunetka dívčího vzhledu, působím a cítím se mladší než jsem, reálně 46/166cm/49kg. Uvítám příjemného společníka na drink, rozhovor, saunu a vše další dle sympatií a nálady. V klubu nejsem úplný nováček, chceš-li se setkat nezávazně s otevřenou myslí a máš smysl pro humor napiš mi:-)

      #6611 Odpovědět
      Michal

        Ahoj,

        Nešla bys te 15.10. na narozeniny clubu se mnou. Je mi 38,183 v normální postavě.  Můžeme se sejít i dříve abychom se seznámili.

        Ahoj Michal

         

        #6616 Odpovědět
        Martin

          Ahoj, jsem sice starší 51, manželku sex už 2x  nebere, a já bych mohl pořád. Co zajít někam spolu? Náklady neřeším.

          Martin

           

          #6619 Odpovědět
          Kajetan

            Hello, looking for experienced mid age lady to spend sensual evening Sunday 10th. Me, 56 y.o. 194 CM high, normal body,

            #6618 Odpovědět
            Miky

              Ahoj, chtěl bych jít do clubu v pondělí 11.10. Jestli máš čas tak napiš na studio55@seznam.cz  jsem pohodář čtyřicátník s atletickou postavou.

              #6633 Odpovědět
              Chris

                Ahoj, je mi 32 let, sportovni postava. Pracuji jako lekar. V bunkru jsem jeste nebyl, byla by to moje premiera. Rad te doprovodim a pozvu na drunk na baru. Kdyz mi ukazes klub budu jedine rad. Napis prosim na kp2021@seznam.cz

                #6948 Odpovědět
                Alex

                  Ahoj jsem 51 letý mladšího vzhledu sportovní postava.Rád se seznámim a zajdu s tebou do klubu na drink.Foto mohu zaslat.jazzcimm@seznam.cz